.


Liseberg


Liseberg var väl i alla fall en av de roligaste sakerna under resan i Götet. Vi gick en heldag och bara myste runt. Var stekhett och ett myller av människor, men vi fick åka den största karusellen & Mollan fick åka 3. Vilket man kanske man säga är mycket för att vara högsäsong. Vanligt är att man får köa i över 1½timme för varje.

Fanns mycket roliga spel som jag är mycket för. Det är skoj att försöka klå varandra :) Vi matdags gav jag upp ett tag pga värmen och den otroligt långa väntan för en burgare, men med lite käk i magen så blev resten av dagen superbra! Nästa gång blir det INTE i Juli dock :)



Det var skapligt med kö när vi kom.
Mamma gjorde en fuling och
vi tjänade in runt 45 min :)



Mycket skeptisk över kaninen



Men sen gick det bra med en kram



Smirkelkön varade i 50 min för oss



Men Tony var glad ändå



Minsta skylten jag sett























Mollie väljer ett snöre











Stenkoll på kaninen




Ja, det var bilderna som jag hade att erbjuda
från semestern. Nu jäklar börjar det bli drygt
att sitta vid datorn. Hejsvejs





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0