.


Sov-rekord


Igår & idag har jag sovit som aldrig förr. Gårdagen var jag vaken lite på kvällen, men annars helt borta hela dagen. Idag klev jag upp vid 8 men orkade knappt göra någonting alls. Fick lägga mig ute på altanen och sova ett par timmar. Efter den senaste tuppluren så känner jag mig dock lite bättre. Men fortfarande inte ett dugg bra. Fy tusan! Börjar verkligen att tröttna på att vakna helt svettig om nätterna..

Gick ner till svärföräldrarna och åt hemgjord pizza samt grillad banan i folie med choklad & glass. Det gjorde vi när jag var liten, och det var lika gott som jag mindes. Snabbt och enkelt att göra i alla fall. Nu sitter vi och väntar på kvällens film. Tittar på den som börjar halv 10 på 4an.

Imorgon är det sista April.
Skulle egentligen ha fest här, och sen gå ner på skäret.. Men näe, inte när jag mår på detta vis. Istället tar vi det lungt och kanske åker in och kikar på någon kasa med Mollie. Kanske stannar hos grannarna och grillar med dem. Hur som helst så blir det nog en fin avslutning av April månad.



Dessa underbara ugglor hittade på på Marmas loppis.
Till min lycka så har Mollie ugglor som favoritdjur,
så nu kan jag samla på mig några :)
Om ni ser några på loppis eller liknanade så hojta gärna till!




Själv liknar jag den rödögde ovanstående.
Feberyra, snor & pollenögon.. TRÅKIGT




Nu har den fina clematisen blommat upp. Fin!
Observera ljuset på sidan.. Blivit lite varmt tror jag, haha



Röd är dagens färg



Tulpaner är alltid fint



Den här pysen tog en tupplur under bron idag.
Ställde ut lite vatten & bröd. Tog någon tugga,
men sen drog han när Fredrik kom hem och härja





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0