.


Sjuuuk


Redan igår så kände jag mig lite hängig. Jobbade en halv dag idag innan det var dags att åka in till stan på arbetsförmedlingen. Men eftersom vi blev klar tidigare så åkte jag & Mollan in och träffade Sandra innan. Åt lite onyttigt på donken, och även glass :) Efter så stannade Mollie inne i stan med tant Sandra. Jag åkte hem och tog en tupplur. La mig på altanen, inglasningen (vad säger man?). Det jag ville komma fram till är att det är lite farligt att somna där på soff/sängarna. Vaknade nämligen med solen Rakt på mig och jag svettades som en galning. Nästa gång får jag dra för gardinerna ifall jag somnar.

Efter 3 kom ungen hemma igen. Åkte buss för första gången :) Fredde var hem och åt en sväng, och sen har det blivit lite pyssel innan gumman la sig. Och TACK för att hon var trött och somnade på en gång. Vet inte om jag hade pallat att sitta där inne nu. Mår ännu sämre nu också.. Orkar inte vara sjuk!!

Nu ska jag väl fortsätta att glo på tvn. Väntar tills Fredrik kommer hem. Då ska han få servera mig med skagen-macka hade jag tänkt :) Hoppas att jag mår bättre tills imorgon nu då.. Natti


Mollie & pappa åker kana



Upp&ned i gungan



Sandra hade liiite brunare
armar än mig



Mollan hamstrar banan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0