.


Lundgrens


I lördags for vi ut till Trönö för att fira farbror som fyllde 40. En massa folk & god mat blev det. Synd att det händer så sällan.. De är 2 mil från oss, men ändå träffas man lika ofta som om det vore 82 mil.

Senare under dagen åkte jag in till stan och gick på statt. 150:- fattigare, men med 0 skoj i retur. Men sen så kanske det inte hade de bästa förutsättningarna för at bli en bra kväll heller. Näe, nu är det ett bra tag tills jag tar mig in på krogen igen.


Den andra farbrorn stod för maten.
Skaldjurs och svamprisotto, kräftor
& så vidare. Riktigt gott!



Men godast var ändå det hemgjorda brödet



Tavlan som han fick av pappa



Nybyggda vardagsrummet




Idag har det varit mest nytta på schemat. Putsat alla fönster, städat inne & handlat. Kanske inte så kul att göra på den sista lediga dagen, men nu när det är gjort så känns det väldigt skönt. Imorgon är det dags för praktik igen. Nu väntar jag bara på att få höra om det kommer att bli någon slags utbildning. Beror helt på hur många som tackat ja till den. Hur som helst så har jag sommarjobb, så det är bra. Nu ska jag ta mig ett stort glas cola och fortsätta kolla på filmen på 4an. Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0