.



Första påskdagen


Nu i påsk vill vi hinna med så mycket som möjligt. Igår spenderade Fredrik hela kvällen ute i garaget. Målade väggarna tror jag. Har inte hunnit ut för att kolla ännu. Men han måste ha hunnit med en hel del eftersom han kom in vid halv 2. Vid den tiden hade jag somnat i soffan med godispåsen som gosig nalle ;)

Idag vet jag dock inte vad vi ska hitta på. Kan hända att det blir målning av listerna. De har legat i vardagsrummet huuuur länge som helst nu. Har tänkt göra det varje helg, men det har alltid kommit saker mellan.

Nu har vi klätt Mollie och ska bege oss ut. Vet inte vad vi ska hitta på, men det har väl ingen betydelse när det är varmt och solen lyser? :) Senare går vi till svärföräldrarna och äter påskmiddag. Gottans!


Avslutar med en choklad-Mollis :)


Kommentarer
Postat av: F

Glad Påsk på er!



Nu har jag sålt kapen och klyven så snart blir det pellets.

2011-04-22 @ 22:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0