.



Urplockat

Idag hämtade jag Mollie på dagis vid 4, och då brummade vi in till stan. Fredrik jobbar över idag, så jag kände att jag ville hitta på något. Slutade i att vi ringde Sandra & vi åt lite donken och gick på Dollar, ÖB & Barnens Hus. Blev ganska less på att det Redan var totalt urplockat på de påsk-prylar som jag ville ha. Jag tog de tre sista gula fjäderpaketen och sen fanns det bara rosa kvar. Och ändå är det bara onsdag.


Ett påskris ute, och en bricka med lite
gula stenar & fjädrar.. Det får räcka
med pynt i år. Tänkte äta dessto mer :)




Var ett erbjudande på 50:- rabatt på cykeln vi kollat på till Mollie, så den passade jag på att köpa. Så på fredag blir det första turen på en cykel. Lite komiskt att hon åkt cross innan cykeln kanske :) Efter vi varit där så skjutsade vi ut Sandra till Norrala, och åkte därefter hem. Kom egentligen hem för sent, eftersom vi nu försöker lägga Mollie tidigare. Konstigt nog så lyckades vi innan jag började tidigt. Nu när hon borde vara helt slut efter långa dagar på dagis, så ligger hon vaken superlänge i sängen och bara sjunger. Hur kan det stämma?

Imorgon är det sista dagen innan långledigt :) Det är inte min ledighet som lockar egentligen, utan Fredriks. Han som jobbar så himla mycket. Han & Mollie hinner knappt se varandra. Det ska bli mysigt att få umgås här om dagarna. Fina vädret, du är välkommen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0