.


Viiilken härlig dag..


La la la la la laaa.. Ted Gärdestad, snart är det dags
för att dra på högsta volymen till honom. Sommarmånaderna.


Igår kom Sandra ut till Marma och vi spenderade kvällen med att spela kort och trycka ostkrokar medan Fredde var och jobbade. Idag på förmiddagen blev det lite pyssel i trädgården & fika innan jag hämtade Mollan på dagis. Nathalie hämtade Limpan samtidigt, så vi hann med en lekstund i parken också :) Våra små sandtroll!

Kom på att vi hade en massa gös i frysen, så vi bjöd upp farmor & Eyvind på middag. Mollie åt två stora potioner, så hon måste ha tyckt det var gott :) Nu är allt bortstädat och ungen sover. Karln min är i källaren och bygger en ställning/hylla till all ved vi fått. Ser väl inte till honom något mer idag. Jag själv tänker ta mig en dusch & sen slå mig ned framför tvn. Fast det känns som det är något jag glömt.. som jag Måste göra. Synd bara att jag inte minns vad det är. Kommer väl på när det är för sent :P







Kompisarna. Likadana tröjor fast olika färg :)



Äta sand 1



Äta sand 2









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0