.



Håkes = Glädje

Kollade på hemsidan och upptäckte att Håkes haft öppet redan sen v.8 ! Hur har jag kunnat missa detta? Jag åkte och hämtade farmor & pappa som följde med mig dit. Pappa fick hjälpa mig lite med vad jag skulle sätta i blomlådan. Fanns inte överdrivet mycket, men det är kanske inte så konstigt när det bara är april ännu. Längtar till helgturerna dit på sommaren :)

Idag ska Fredde jobba över, så då vet jag inte vad som händer. Tråkigt att det inte går att åka någonstans för att hälsa på. Men nu för tiden lägger sig Mollie senast halv 8 och med andra ord så blir jag också hemma då. Men jaja.. kanske tar en helkväll framför tvn med lite mackor och mys. Något bra på tv tro?


Orange/gula samt vita penseer.
Bakom planerades vit malva som kommer i Juli.
Pinnar från backen blev en ställning













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0