.



Halva Rea-priset


När jag ser sådana skyltar så blir jag glad!
Idag när jag ändå hade tänkt handla lite till Mollie så var det halva rea-priset och det passade utmärkt. För 400 rikstaler så fick hon en massa som blir perfekt till dagis och liknande. Jag själv köpte en stor myströja för 25:-

I alla fall så var jag till Linden idag, och pratade om praktik. Trodde det skulle bli lite som en intervju, men de hade tydligen redan bestämt att jag skulle få börja där. Så på måndag ska jag börja min praktik på Lindens hemtjänst. Kommer att åka runt med en handläggare & få göra allt hon gör i stort sätt. Jag tycker att det är helbra att jag kommer att få testa på i några veckor innan det bestäms om det passar mig. Kommer gå 7-4, så nu ska jag ta vara på mina sista lediga dagar :)


400 för allt detta är inte illa pinkat




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0