.



dimmiga dagen

På denna dimmiga dag så kommer jag att uträtta lite ärenden.
Först träff angående den framtida praktiken, sen in till arbetsförmedlingen, och sen till Lindex för att köpa lite kläder till Mollan. Kanske tar en tur till Barnens Hus också :)

Senare vet jag inte riktigt vad som händer. Mollie är på dagis till kl 14, men jag tror inte att det är så skoj att vara ute i trädgården idag.. Imorgon skulle det väl ändå bli fint? Och i helgen såg det ok ut. Nice!

Nu ska jag bråka på med Mollans ytterkläder.
Alltid lika svettig när jag gjort den sysslan.
 Det finns en liten unge som Hatar att klä på sig :)


Mormor skjutsar i skottkärran 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0