.


Alien-bebbe

Mollie har fått för sig att dra ut hela ansiktet i ett litet "ååh" och hon gör det hela tiden. Jag bryter typ ihop varje gång hon gör det. Ni förstår säkert varför genom att titta på bilden. Ser ut som en liten gumma eller en liten alien  :)

Just nu sitter jag och väntar på att resten av familjen ska vakna, och då blir det väl lite pyssel här hemma innan det är dags för grillning. Tror Ökpök kommer hit och käkar, och efter maten kommer det väl folk. Sen ska vi pimpla lite vin tillsammans och ha det mysigt. Vad jag mest önskar nu är att det ska sluta blåsa så mycket. Skulle vilja gå ut, men då blåser jag bort..




Hälsade på pappa en sväng igår.
Där odlas det växter i full fart.



Växthus-planer



Ägg i blomma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0