.



Morgonbus


Idag klev vi upp vid 8 och nu har vi busat i någon timme. Mollan sover en liten stund för tillfället, och när hon vaknar blir det käk och sen brummar vi in till stan. Jag ska se om jag hittar något att ha på mig imorgon, samt köpa vino. Medan jag kollar kläder ska Mollie vara med mamma. Det är ett måste, annars blir det liv i luckan i provhytten :)

Senare idag vet jag inte vad som händer. Ska väl fixa ordning på Mollie nya (gamla, efter Lage) gunghäst. Den är just nu röd/svart. Vore fin om det inte vore så att Fredde ritat på hela när han var liten. Så nu hade jag tänkt slipa ner hela, grunda den vit & sen ska pappa få måla lite på den. Lite personligt och kul :)

Äntligen fredag i alla fall!!
Kanske att det blir lite grillning senare idag. Beror lite på hur vädret beter sig. Jag som trodde att det skulle bli sol idag, och så blev det snöööö.. Blä! Men som tur är så stannar den inte på marken. Imorgon är det fest, men innan blir det en liten promenad på Hibo-vägen för att hitta lite pinnar. Fick låna en bok av pappa med en massa pyssel, och nu har jag lite på gång igen. Jag passar på så mycket som går nu, för snart är det dags för praktik. Möte på tisdag, sen får vi se vad som sker.

Bus bus



Puss på mamma



Den klassiska "Oooo"- minen :)



Fick en smäll av plast-kastrullen



Grollan tyckte det var kul





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0