.


Tre små apor




I lördags kom mamma med familj ut och vi grillade. Jag hade längtat riktigt länge efter grillat, och maten smakade precis så som jag ville. Solen kom fram och myste på kvällningen, och det kändes att våren var på väg. Fler såna kvällar sen vi fram emot.

Resten av helgen så har vi inte gjort något speciellt. Kände att det var dags för oss att umgås lite själva, utan att ha en massa att göra. På söndagen åkte vi in och köpte lite kinamat och åt hemma. Firade min och Fredriks 2-årsdag i lugn och ro framför tvn i mjukiskläder. Var riktigt mys.


Idag har jag och Mollan tagit oss en promenad, och sen bara varit hemma. Om en halvtimme ska vi följa med Nathalie upp på dagis för att hämta Limpan, och sen går vi hem till oss och leker på baksidan. Snart är det fullt möjligt att springa runt där. En vecka till nu så är det nästan borta. Lät som det skulle vara fint och varmt hela veckan, så det är inte omöjligt :)

Resten av veckan vet jag inte vad som händer riktigt. Just för tillfället är det inte ett överflöd av pengar, så att har väl ingen lust att slösa dem på onödigt. Så det blir väl bara någon sväng in till stan för att handla, och sen också ytterligare en för att handla vin/bärs. För nästa lördag blir det en klassisk hus-fest här hemma. Det ser jag verkligen fram emot. Det är så jäsigt att få ha folk som stannar hela natten, och som man kan gå på pizzan med dagen efter :) Vill ni komma, så är det bara att hojta till. Har nämligen ingen ork att bjuda in :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0