.



Barnkalas



Den 23 fyllde Liam hela 1 år.
Idag hade han sitt första barnkalas där han bjöd in sina små vänner. Tårta, fika och lek bestod tiden av, och jag tror nog att de hade skojj. Vi föräldrar hade det också bra för den delen :)






Mollie gillade kalas



Lukas



Alma & mamma Marie










Strax far vi in till staden och käkar. Passar också på att lämna prylar som ska vara där här i veckan när Mollie är hos mormor. Resesäng, vagn, matstol m.m. Kommer vara helt tomt på prylar här i veckan. Börjar nämligen kursen imorgon. Känner väl inget speciellt inför det måste jag säga.
Varken längtar eller gruvar mig.

Denna gång ska jag i alla fall inte sätta så stor press på mig själv. Fungerar det inte alls med både jobb och Mollie och man blir helt slut så är det inte värt det. Vi klarar oss som det är nu så det finns ingen som helst anledning att stressa ut sig själv. Men det ska nog gå bra så jag siktar också in mig på det :)

Nej, nu ska jag ringa på en vagn jag hittat på Blocket. Skulle vara bra med en sittvagn som mamma kan ha i stan. Skulle hata om någon stal våran riktiga vagn, eftersom den kommer att stå i trapphuset. Därimot någonting som kostat 500:- gråter man inte floder av ifall den skulle försvinna.


Kommentarer
Postat av: Farmor

Lycka till med jobb!

2010-09-26 @ 21:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0