.



Seg uppdatering



Här om dagarna så har det varit så fullt upp med allt så det inte funnits någon tid för bloggen. Det här är också första stunden jag orkat sitta upp eftersom jag fick tokfeber & har legat död i soffan. Men nu är jag på bättringsvägen och tur är väl det eftersom jag börjar jobba på måndag.

Har jag sagt det?
Det var så länge sen jag bloggade att jag inte alls minns vad jag skrivit. Jaja, det skadar väl inte att säga det igen då.. På måndag börjar jag en 9 veckors lång utbildning på TP här i stan. Kursen kommer att bli heltid dessa veckor & mamma kommer att ha Mollie under dagarna den tiden. Kan inte påstå att jag ser fram emot att vara ifrån henne så mycket, men det får bli så ändå. Efter de veckorna går jag ned på halvtid, som jag hade tänkt från början. Jag får helt enkelt stå ut i lite mer än 2 månader. Hur som helst så är det också skönt att få komma ut lite och göra någonting nyttigt för min del med. Ro hem lite stålar om man kan uttrycka det så :) Det är en hel del som planeras att göras på huset, så varje tusenlapp sparas.


Annars vet jag väl inte att det har hänt något speciellt den här senaste veckan. Filmkvällar, loppisar.. det vanliga. Val har det varit också och jag kan inte annat säga att jag är besviken. Näe, jag tror inte att jag har något mer att tillägga på det ens. Suck !

Jag citerar Ökans kommentar : Typiskt unga människor som inte vet vad solidaritet är. " Jag jobbar och vill behålla så mycket som möjligt".. men vill också ha gratis sjukvård m.m



Avslutar med en mysig bild på hjärtat







Så här skojjigt kan det bli. 
Dock skojjigare om det vora tre klöver
där under istället :)




Kommentarer
Postat av: Matta

grattis till jobbet, askul! :D

2010-09-21 @ 17:14:08
Postat av: Farmor

Nu blev jag påmind om att skrapa mina två lotter...om du inte hör nåt mer så har jag blivit miljonär..

2010-09-21 @ 23:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0