.



Vampyr ?


Man skulle kanske tro att jag är en vampyr som är inne och motionerar istället för att vara ute i det fina höstvädret. Men nej, jag är bara bekväm av mig.

När vi flyttade in här så köpte jag ett springband & en motionscykel som Böna (förra ägaren) inte ens använt. Fick ett fint pris till helt nya saker som jag är supernöjd med. Och nu när den största hetsen är över med flytten så har jag äntligen börjat gå på bandet. Det är så lämpligt att ställa sig där i en timme medan Mollie tar sin eftrmiddagslur. Om vi går ute med vagnen så kan hon sura till och man måste stanna varannan meter. Blir inge bra då. Därför trycker jag igång en film/serie på tvn och går inne istället.


Men ut ska vi allt ändå. Tänkte skicka till Nathalie nu och kolla om dom är sugna att följa med. Nu vaknade lillan också. Hej så länge!


Min utsikt på tvn






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0