.



Ledig dag



Idag har jag haft en riktigt skön dag.
Mollan tog en långsovare efter frukosten & vid 3-tiden åkte hon och Fredrik in till stan. Jag själv följde först med Eyvind & pappa när de skjutsade hem Ida till mamma sin. Där fick jag äntligen tag i den sista delen av Jarastavens vandring som jag längtat efter i mer än ett år. När jag väl kom hem igen så upptäcktes det rätt snart att jag glömt hemnyckeln inne när jag hastade över till pappa. Utlåst med andra ord. Hann läsa bra många sidor i boken innan mamma brassade ut och låste upp. Tur att vi har en veranda & tur att jag hade boken :)


Pappa sitter & målar.
Här någon slags Madonna i olja




Ett annat pågående projekt
Läskig gubbe?



Om fantasin får bestämma



Denna har Ida fått.
Pelle (katten hans) & båtar. Ska det
föreställa Marmen mån tro?





Sen har jag väl mest legat och läst den till de kom hem igen runt halv 7. Blev sugna på pizza såhär mot kvällningen, och jag var på väg att ringa. Såg då att jag fått ett mess av Nathalie som frågade efter nummret dit. Det slutade med att vi traskade ner till dem och åt tillsammans. 

Nu är det natta i alla fall. Ska jäsa på att det är min tur att ha sovmorgon nu. Det ska bli underbart! Imorgon kanske jag får nöjet att åka lite fyrhjuling då vi ska låna en av Fredriks vän för att prova. Funderar nämligen på att köpa en. Mest så att Fredrik kan frakta rövva fram & tillbaka från jobbet. Ekonomiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0