.



Långtå



Jag skulle kunna bo på det där stället. Idag såg jag två gubbar som var i full fart med att slänga soffor, bord & jättefina trälådor. Jag stod och var ledsen eftersom folk kastar sådant som jag blir överlycklig av att hitta på loppisar. Kanske man skulle varit en kontrollant på Långtå? :)

I alla fall så var vi där och slängde hela det där släpet som jag pratade om igår. Saker som stått utan tak i över en månad. Jag brukar inte vara känlig, men denna gång så blev det Fredrik som fick stå för det mesta av jobbet. Gamla sura kartonger med kusar på.. Men mums !






Efter hemkomsten så hanns det inte göra något speciellt innan mamma & Tony kom. Fredrik lagade mat, och den förtärdes. Gottans, men nu är vi allihop i ett slags palt-koma. Känns inte som om det orkas göra någon speciellt alls idag. Och ändå ska det tryckas i lite chips och dipp senare.
 Men går inte det Alltid i så säg? :)

Fick även presenten som hon köpte igår. En slags bords-dekoration med ljus, som man kan ha i vad man känner för. I detta fall tog jag vad som fanns kvar av buketten vi fick hem för en vecka sedan. Får suga tills jag hittat några fina höstlöv m.m. Roligt att alltid kunna ha den på bordet, fast med sesongens saker i. Bra present!



Gös i ugn & pärer trollade Fredrik fram



Just för tillfället ligger älsklingarna mina i sängen och busar. Var meningen att de skulle vila, men det skulle jag inte tro att Mollan har så stor lust med. Senare ska karln ut till garaget ocg såga till lite golvlister lät det som. Aldrig blir de där jävlarna klar. Och efter att det är klart så ska taklisterna målas & sågas också. Får se hur lång tid det kommer att ta det här..

Efter blir det i alla fall film. Har lite beslutsångest vilken av dem jag vill se. Toy Story 3, Prince of Persia eller The imaginarium of doctor parnassus. Lutar åt någon av de två sistnämnda. Toy Story skulle man ha tittat på de två första innan den 3e. Var trots alls ett bra tag sedan de sågs.




Kommentarer
Postat av: Ökan

The imaginarum of doctor Parnasus ( eller hur den stavas) är kanske hur bra som helst. Skitbra skådisar!

2010-09-10 @ 22:45:11
Postat av: Farmor

Hm vart hittade du den där karln (gösen ser skitagod ut).

2010-09-10 @ 23:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0