.


Mini-växthus


Igår var jag & mamma på loppis och kollade. Jag ville kika efter en piedistal, som jag också hittade utan problem. Hittade dock en hel del andra saker också :) En spegel, det gamla ankaret som ni såg i förra inlägget & ett mini-växthus. Rolig sak att hitta. Stod omonterad i en kartong så det var bara tur att jag rotade runt.

Var meningen att åka på Ina & köpa Ljung till altanen, men den första leveransen hade tagit slut snabbt. Istället köpte jag lite småprylar till mitt skåp. En pytteliten Ljung fick sitta där inne istället.






Köpte ljungen 25:-, kronan 35:-, pumpan 10:-
på Ina Trädgård


Hemma rotade jag fram en massa sten,
ljus & en gammal staty






Idag slutar Fredrik efter lunch, och då blir det Äntligen Långtå för oss med. Nu har det legat skit på släpet långt innan vi flyttade. Grannarna måste vara måttligt less på att se allt skräp. Efter det kommer mamma & Tony och hälsar på en sväng. Jag ska få en present av mamma. Blir av en överrakning. 
 (hon & jag var nämligen och köpte tillsammans, haha)




Kommentarer
Postat av: Farmor

Kan undra varifrån du fått den där talangen...?

2010-09-10 @ 09:40:10
Postat av: bojan

Men vad fint!

2010-09-14 @ 11:16:34
URL: http://bojanlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0