.



Valbo & Ikea



Jag ville köpa lite nya höstkläder åt Mollis

+

  Sara skulle köpa en byrå till fjällen
 
=

 En heldag i Valbo



Vi packade Mollans mat & annat tillbehör och vid 11 begav vi oss ner till Gävle. Var så otroligt sugen att köpa lite kläder åt lillan nu när hösten kommit så snabbt. Bara jag som tyckte det förresten? POFF sa det bara så var det kyligt rakt genom.

Traskade runt på köpcentrat & hittade en massa fint på H&M till Mollie. Jag själv hittade faktiskt också två tröjor. Kände att jag var lite värd det. Bara ändå sådär :) Även Ikea blev det där Sara skulle köpa sin byrå. Vi hittade båda lite småsaker till. Ljus och annat kraffs.

Var riktigt trevligt att spendera en vanlig måndag sådär istället för att sitta och huttra i Marma. Att Mollie var som en ängel precis hela resan var också otroligt glädjande. Jag tror hon gnällde till en enda gång och det var i ca 2 sekunder för att jag råkade klämma henne lite. Så skönt det är att hon börjar bli större. Ett halvår idag för att vara exakt. Så ett halvt grattis till henne :)


Ikväll är jag supertrött och hade egentligen planer på att ligga i sängen redan nu, men det slet i fingrarna när jag gick igenom kameran. Men sen blir det i alla fall sova för hela slanten. Mollan somnade på en sekund & jag gissar på att det blir samma sak för mig med. Två slagna hjältar.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0