.



" SMOCKEN "


Dagen började med att jag & Mollis gjorde oss klara för att åka in till staden. Pappa kom och hälsade på och det blev bestämt att han också skulle med. Och så blev det.. Jag fick lite hjälp med Mollan & han fick hämta ut sin tavla som varit på inramning. Trevlig kille på Vågbro Glas.

Fick mycket uträttat och det var kul att få komma in till stan en sväng. Vi stannade även på en donkenrunda & senare hittade jag en stor blomma på Coop för 150 spänn. Kan vara mycket prisvärt att titta runt där.

Ikväll fick vi främmande av svärföräldrarna som hade med sig gott fika från konditori i Bollnäs. Fredrik följde sedan med ner till dem för att kolla på match (vi har fortfarande ingen tv här). Jag själv började lite lätt med att ta ur mitt löshår.. Men eftersom Fredde blev borta så länge så lyckades jag ta bort hela rubbet. Men fy vad slitet det hade blivit :( Det första jag gör på måndag är att ringa och beställa klippning. Känns otroligt tomt utan håret, men också skönt. Nu får det vara kort ett bra tag.



Dålig bild, men nog ser man tavlan?
"SMOCKEN" av Mats Lundgren





Lite nyttig mat gick i





Mollie fick smaka på ett strips





Svärfar ligger i nyköpta schäslongen





Roliga grod-bakelser
Goda var de också






Just nu ligger Fredrik och läser lite i Biltemas katalog (det ENDA han läser)
 & jag ska också hoppa ner.


Nyduschad, i en renbäddad säng, i ett nystädat hem..

Kan det bli bättre ? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0