.


Dag 1

Då var snart första dagen avklarad med min nya sopp-diet. Soppan var inte så god att äta stora mänder av på en gång, så jag måste försöka dela upp den på mina raster. Skulle ha jobbat 07:45-17:00 idag, men blev förfrågad att jobba över. Så jag kom därifrån 20.15 istället. Så 12 timmar på jobbet.. Nja, ingen favorit kan jag påstå men jag slapp i alla fall vara hemma och frestas av maten :)

Och tillbaka till dieten.. Ja, om man kommer att tröttna på soppa innan det hela är klart? Svar. JA! Det är nästan så att jag bävar inför lunchen imorgon när det ska intagas igen. Okej om det ändå var några olika sorter, men nej.. samma samma. Jag säger åter igen att det är tur att man äver får äta frukt & grönt hur mycket man vill. Jag tror nog de där vindruvorna räddade min dag.

Nu ska jag försöka bortse från att det ser ut som "hej-kom-och-hjälp-mig" här hemma, och istället gå och läsa en stund innan John Blund kommer. Han kommer antagligen rätt snart också känner jag på mig. Imorgon är det jobb 08:15-17:30 som gäller. Sen är det helg.. Babysim på lördag för första gången också :)




Kommentarer
Postat av: Sara

Popcorn borde du få äta iaf! ;) ses imorgon!

2010-10-28 @ 22:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0