.


Senaste tiden...


Så lång som detta uppehåll har det nog aldrig varit på bloggen tror jag. Men så här upptagen som jag varit i 4 veckor har jag aldrig varit heller. Gått utbildning i 3 veckor 8-17 och nu har jag snart avslutat första veckan med att svara i telefonen. Det går väl sådär.. så som det borde i början antar jag. Men det känns väldigt bra att få någonting att "göra". Och med göra menar jag jobba och tjäna lite egna pengar. Var som sagt ett tag sen.


Så vad har hänt annars än jobb?
Har haft två olika inflyttningsfester här i lyan.
Den första hade jag själv när Fredrik var i Tyskland, och den andra var förra fredagen. Båda var trevliga och jag har fått så oändligt med bilder så att jag inte vet vart jag ska börja. Just nu är klockan mycket som vanligt, så det får räcka med tre från kvällen då Overturner spelade. (Fredriks jobbarkollega)


Ska försöka lägga in lite fler bilder i helgen, men som det ser ut nu så är
det redan näst intill fullbokat med saker igen. Imorgon grilla med både
min & Fredriks familj. På lördag har vi beställt biljetter till Småstadsliv.


Grabbarna grus





Träffar på fler från Lundgren-släktet





Tyffa brydar i lyxförpackning :)





Kommentarer
Postat av: Millan

Jösses, hur full var Peter egentligen? ;)

2010-10-22 @ 10:38:14
URL: http://segeraker.blogspot.com
Postat av: Matta

Hahahahah rock-morsan ;)

2010-10-23 @ 12:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0