.




Idag har det varit en halvdryg dag. Vaknade och mådde som en rutten papperspåse, och så har det fortsatt från och till hela dagen. Lyckades till och med sova när Sandra & Emma kom och skulle kika på Mollie. Men de träffade henne ute (var med farmor) så Emma fick i alla fall se henne :)

Senare tog vi oss en tur i bmwn. Var nog sista gången jag åkte i den nu. Troligen kommer den ut på blocket redan imorgon. Så är ni sugna, så passa på :) Efter det fick vi smörfisk hos svärisarna. Har jag aldrig ätit förr. Smarrigt var det i alla fall. Lite liknande lax i smaken, fast godare.

Skulle åka in till stan senare, men jag kände att det inte alls fanns ork till det. Men Fredrik & Mollie åkte in. Medan så mös jag upp mig i soffan till en film. Var otroligt skönt att vara helt ensammen ett tag, men efter filmen började jag sakna dem igen. Otroligt hur det kan vara.



Idag var fisungen extra söt i
rosa & hennes nya byxor, som
hon senare bajsade ner

:)



 

Just nu sover lilla pyret vårat och Fredrik började kolla på en hackig film. Jag skulle aldrig kunna kolla, hade blivit galen på alla hack.
Vad hette det nu då Sandra? :)
Haha

Snart blir det även natta för mig. Men det kaan hända att jag tar tag i att fixa en ny header också, för den jag har nu verkar inte vilja fungera i Windows. Får se.. brukar sluta i att jag sitter och ugglar i felara timmar då.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0