.



Sen middag



Det är så trist att storhandla nu för tiden. Fredrik kan verkligen inte sluta innan 6 någon dag. Och när han kommit så är det bara att sätta sig i bilen och åka, om man vill hinna på affärerna som stänger 7. Så blev det åter igen idag. Kom iväg till kvart över sex, och var inte hemma förrän efter 8. Sen packa upp allt.. och SEN laga mat.


20.40 var klockan idag när jag tog första tuggan av min hamburgare. Inte helt okej för magen att äta så sent. Men är det vad som krävs för att kunna storhandla så får det bli så. Hellre det än att åka och handla var och varannan dag som förr. Inte ekonomiskt helt enkelt.


Nu är Fredde nere i källaren och fixar lite igen, medan jag kikar datorn. Väntar på att en film ska bli klar här så vi kan titta på. Mamma var hit idag och berättade om den, så båda blev jättesugna och se. The collector hette den. Ska vara skräck.. får se hur länge jag pallar denna gång. Förra filmen så satte jag mig vid datorn istället. Skvättis kallas det även :)


Fredriks hamburgare

ca 5 sekunder innan döden




Idag har gumman varit supersur mestadels av dagen. Fortsätter med sin vägran att äta. Nu får man hålla på och trixa i säkert en 10-15 minuter innan hon ens smakar på maten. Blir helt hysterisk. Men sedan ger hon sig tvärt och mumsar i sig allt i ett svep. Är det någon som vet vad det kan bero på?

Nu sover hon i alla fall, och jag hoppas att hon vaknar på rätt sida imorgon :) Då ska vi gå och hälsa på hos morfar Mats och kika på hans nya soffa, medan vi väntar på att postbilen ska komma. Förhoppningsvis kommer mina beställda kort då. Jag är supernyfiken på hur de blev. Hoppas hoppas på fina!


Kommentarer
Postat av: Anonym

handla på ecenter stänger ju nio

2010-05-25 @ 22:47:18
Postat av: Alex

Men Dollar stänger 7 :)

2010-05-25 @ 22:49:36
Postat av: Farmor

...hungrig....

2010-05-26 @ 01:09:45
Postat av: Sandra

Haha kanon!!!

Ja jag har sett huset, INTE ILLA! ;)

Det vore något att ha faktiskt!

2010-05-27 @ 09:06:32
URL: http://sandraosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0