.

 

Sjuklingar


 

I förrgår låg jag som ett slakt & igår blev det Fredriks tur. Han var ett slitdjur nästan hela dagen, så här hemma hände det inte mycket. Var inte väder för något heller för del delen. Vi fick i alla fall barnvakt under dagen och kvällen så det hanns med en hel del tvätt + att jag skickade efter inbjudningarna till festen. Hade 50 gratis kort på Fuji, så dem använde jag såklart istället för att skriva ut på tråkiga lappar. De dimper nog ned i postlådan redan imorgon, så vi får väl se hur de blev. Blir de dåliga så är det inte hela världen eftersom de ändå var gratis som sagt. Ett tips: blir medlem i Fujifilm. Bra erbjudande + supersnabb leverans.

 


Mollie busar med pappa på morgonen


 

 

 

Sen blev båda trötta & tog en powernap

 


 

 

Idag är det bara en vanlig & rätt tråkig måndag. Har inget annat planerat än att kolla genom alla priser i reklamerna tills veckohandlingen våran. Utöver det så ska jag väl bara vika tvätt & umgås med lilla hjärtat här. Hon har blivit lite mer lämplig att ha att göra med i alla fall, för nu kan hon roa sig en stund med babygymmet. Fast bara en stund, sen ska det bäras :)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: sandra

Ni får mer än gärna komma och kolla hur vi har det. Jag slutar klockan kvart över ett på onsdagen och kvart över tolv på torsdagen och klockan två på fredagen och jag kan när som helst :)

2010-05-24 @ 15:58:50
URL: http://sandraosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0