.



Torsdagen


Nu för tiden blir det alltid så att man uppdaterar dagen efter eller till och med senare. Hinner (=orkar ) inte på kvällen efter allt.

Igår åkte jag in till stan i alla fall då. Träffade Pia & Sandra+Malin på Tewes där vi fikade en sväng. Efter det blev det jakt efter fina kläder åt Mollis. En massa trixande där eftersom jag lyckats skrapa fram en massa rabatter och så vidare. Men bra var väl det för det hela slutade i 4 par byxor, en t-shirt & en byxdress för de där 500:- vi fick av farfar Lage. Tyckte att jag lyckades fixa ihop det :) Efter blev det lite käk med mamma innan vi for hem igen.



På stan fick jag 3 st såna här fina av mamma.
Dem ska jag hänga i köksfönstret






Idag är det fredag igen. Den här veckan har gått supersnabbt. Måste vara för att Mollis sov i stan en vardag. Jag vet inte, men inte klagar jag. Idag ska vi äta hos svärisar. Eller idag & idag.. Vi ska tydligen äta där alla dagar den här helgen. Vet inte hur det kom sig, men jag klagar inte över det heller.

Så otroligt skönt är det i alla fall att vi inte bestämt att göra någonting speciellt alls i helgen. Eller jo, vi ska in till stan imorgonkväll och kolla på bilar, men annars ingenting mer. Fredrik kan ta det lugnt och skruva i källaren, och vi får tid att ses på kvällen. Vi ser knappt varandra trots att vi bor under samma tak.


Nu ska jag klä på Mollis och vi ska gå och hämta posten.
Ikväll ska jag göra inbjudningarna till hennes namngivarfest,
så håll utkik i Er postlåda snart :)




Kommentarer
Postat av: sandra

Ringvägen 5B 82650 Söderhamn ;)

Vill inte att min inbjudan ska komma bort!! Haha..

2010-05-21 @ 15:01:52
URL: http://sandraosth.blogg.se/
Postat av: Ökan

Hoppas det tidigast blir vecka 26 :) Junis helger är nämligen fulla =/

2010-05-22 @ 00:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0