.



Klädjakt



Idag skulle jag vilja åka in och handla lite nya kläder åt lilla fisen våran. Hon växer så att det knakar, och nu är vissa kläder i 56 på tok för små. Nu är det snarare 62/68 som gäller. Så hon behöver en himla massa prylar nu. Därav INTE billigt. Men igår kom farfar in med en 5hundring, så dem tänkte vi köpa lite fint för :)

Ska se på Kappahl om jag hittar något roligt, för där har jag först 25% på ett plagg + en 50 :- rabatt. Skulle väl vara smartast att handla där då :) Nu är bara frågan när de där kylskåpskillarna ska komma. För då måste jag plockan ur sakerna i kyl/frys så det bara är för dom att ta med det gamla & plugga i det nya. Men jag har ingen aning om när de kommer, och det känns värdelöst att behöva sitta hemma heeela dagen för något som tar 10 minuter för dem.


Mollie mäts

 

 

Som jag skrev sist så skulle vi iväg och väga+mätas.

Hon vägde 5.430 & var 58 lång. Efter vägning & mätning åkte jag och pappa ut på Variant och handlade lite & efter det blev det fika på hans uteplats. Som för övrigt är mycket mysigare än våran. Fusk :)

 

I förrgår till igår som Mollie hos mormor igen. Jag följde nämligen med Fredrik till hans jobb och hjälpte till där i några timmar. Packade ordrar i kartonger. Var väl inte det roligaste i världen, men men. Skönt att göra någonting också. Hämtade upp henne igår vid 3 tiden, och sen hände det inte så mycket mer än handling när Fredrik kom hem. Ja, det var väl en sammanfattning som fick vara duglig.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0