.



Fartfylld Lördag



Igår valde Mollan att låta oss sova till 12 (längsta någonsin) & vi vaknade samtidigt som mamma kom med Liam. Efter lite frukost & fika ute i den härliga värmen så blev det full fart. För Fredrik i alla fall. Tvättade båten, spelade fotboll & senare tvspel. Så såg vår dag ut i stort sätt. Jag själv var med Mollis hela dagen.

Just nu är det rätt så nyvaket här hemma. Liam sitter i pyamas och spelar igen. Hann nästan inte äta frukost för det längtades till spelet igen. "Dagens ungdom" kan man kanske säga. Där kommer de väl sitta ett bra tag till känner jag på mig.



Pappa & Mollis busar





Jag själv ska snart ta på mig målarkläderna och sätta igång nere i källaren. Kan inte påstå att jag känner ett sug efter det, eftersom halsen min krasslar idag. Vore förjävligt att bli förkyld nu känner jag. Fast idag var ändå rätt bra, med tanke på att vädret i alla fall inte är något att hurra för.

Resten av dagen blir som vanligt, med saker som måste göras. Fredrik ska väl hämta det allra sista från gamla källaren & jag ska grejja den nya. Sen blir det tacos var det tänkt. Måste dock åka och köpa ett nytt salladshuvud eftersom det första nu är en isbit. Vårat kylskåp tycker att den lägsta tempraturen ska ligga på fryspunkten. Men ett nytt skåp kommer i veckan i alla fall. Samt dickmaskin ska fixas här i Juni månad.


Nej nu blir det Konsum, samt tanka.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0