.



Kratta muffen & lekparken


Idag har det varit en salig blandning av aktiviteter jag sysslat med.
Imorse kom mamma & skulle passa Mollie. Själv åkte jag och fixade en spiral så det inte blir fler kids på ett tag. Hann dock inte kratta muffen innan, men hon lär vara van :)

Mamma åkte väl efter någon timme & då kände jag för att kratta lite vanligt gräs. Har suttit och stört mig på att lekparken varit så ful med alla pinnar, löv och gammalt gräs. Så nu tänkte jag ta tag i det när ändå Mollie sov i vagnen. Hade planerat att köra till hon vaknade (som brukar vara kanske i en kvart/halvtimme), men det slutade i atta jag hann medd att köra genom HELA lekparken. Så just nu sitter jag här med ett sår i handen, men med ett glatt sinne. Det är skönt att få saker gjorda.


Före





Efter







Imorgon ringer jag till kommun och ber dem att komma och hämta upp högarna & köra iväg med. För att lassa upp alla dem och gå ner till sjövägen med, det orkar verkligen inte jag.


Ikväll blir det lugnt.
Känner mig inte helt okej i kroppen.

Mollis är hos farmor & farfar medan Fredrik håller är i källaren och fixar på duken. Jag själv är så gräsligt trött och sliten, men vågar inte lägga mig än, för då tar jag mig inte upp till gumman kommer hem igen. Jag får helt enkelt hålla mig vaken på något sätt.






Kommentarer
Postat av: Farmor

Bra jobbat.

Hoppas att ni inte blir förkylda ni också, ruggig sak med halsont och rinnsnuva.

Snygg glas-stake från loppis.

2010-05-06 @ 22:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0