.



Loppisfynd



Att fynda på loppis är bland det roligaste som finns.
Idag var jag och mamma på Mias och hittade en massa skoj. Ekonomin är dock så tjaskig så att loppis verkar lite smådyrt nu för tiden :) Jag hittade i alla fall vad jag var ute efter. (en vas)

På det nyaste av de två loppisarna så fick jag också syn på en kul grej som jag köpte åt farsgubben min. När han fyllde år så fick han två ljusstakar av farmor som hon hade hittat. Idag hittade jag en från samma märkde och stil som jag köpte till. Skitsnyggt blev det. Det är roligt att hitta till sig själv, men ändå roligare att hitta till andra.



De två små fick han förr
& den stora hittade jag idag.

Gjorde sig bra ihop tycker jag





Utöver loppis så var jag och köpte någon del till BMWn som Fredde var tvungen att ha. 1050:- kostade den. 5 centimeters plastbit ungefär. Ta bort allt som heter bil ibland.

Något som därimot Inte blev dyrt var min spiral som jag var och hämtade på apoteket. idag Min otroligt snälla barnmorska fixade så att jag fick den 900:- billigare än vad den skulle kosta. Imorgon fixar jag det också, så nu blir det inga fler "misstag" förrän om 5 år. (räcker så länge) Men det är tur att misstag händer ibland i alla fall då :)

Om en stund kommer Fredrik hem och då ska vi fixa käk. Kycklig i sötsur sås som körs i stekpanna, och ris till. En av hans favoriter. Efter maten får jag se om jag kanske ska ta fingret ur rumpan och måla vidare lite i gästrummet. Skulle vilja bli helt klar tills helgen i alla fall.



Igår satte vi upp bokstäver på Mollies rum.
E fattas, men skulle komma om en vecka :)

10:-/st på Presentboden







Kommentarer
Postat av: Malin

Haha jaså, så pass. Jäkla jobb att få ur skiten. Men rätt skönt att ha sitt egna även om det inte blir speciellt många dagar för min del.

2010-05-05 @ 22:01:42
URL: http://maaalinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0