.



Hipp Hipp Hurra


På pappa/morfar Mats födelsedag!


Idag har det varit fullt upp. Det är då otroligt att vi Aldrig tar det bara lugnt för oss själva. För det första så har Mollis vait helt skitsur hela dagen, och sover först NU i mer än 10 min i sträck.

På förmiddagen kom det besök. Först av Pär & Tobias, sen farbröderna + kusiner som kikade in en sväng. Direkt över till svärisar sen för att käka. Hann inte mer än svälja sista tuggan så var det dags att hälsa på pappa för att fira en stund. Hann inte mer än att svälja kladdkakan där så fick Fredrik åka in till stan för att hjälpa till med någon bil. Det är helt otroligt att man knappt får se av karln något alls på helgen förrutom 1-2 timmar innan det är dags att sova. Näe, nästa helg är det Ingenting som ska göras. Fungerar helt enkelt inte att planera upp så här mycket som vi gör. Nog med att Fredrik rasar i vikt & nästan har magsår.. Han får lära sig att säga nej och ta det lugnt en stund han med. Det är nästan så att Jag blir stressad av allt han måste göra hit och dit.



Födelsedagsgubben & Ida



Imorgon är det måndag och då har jag för mig att det ska hända något. Men vad vet jag inte ens. Ja.. så mycket har vi faktiskt Fortfarande att tänka på efter flytten. Tro det eller ej, så är fortfarande projektorduken nere i källaren med en massa kvar att göra på.

Samma med extrarummet som jag hade tänkt fixa. Jag hann måla en gång, sen har det stått. Det är så trevligt att ha saker halvgjorda. Nej, nu är jag less.


(skrevs igår som ni kanske märkte)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0