.


SISTA april


Ja, imorse kändes det faktiskt som att det var mitt absolut SISTA April här i livet. Huvudet skar sig och nacken smärtade. En vanlig baksmälla med andra ord, men nu har jag inte kännt av det där på snart ett år, och känslan var inte saknad.

Igår satsade jag stenhårt och fick lida för det senare. Hade jätteroligt hos Mattias & vi åkte till och med in till stan (något som jag oftast inte vill annars). Var en monsterkö utanför muskan så dit kom vi inte in. Och tur var väl ändå det eftersom jag efter kön inte minns ett endaste jota.. Ett totalt mörker i skallen. Väl hemma så hade Fredrik fått lett mig in och torkat upp halvsmälta pommes som jag så snällt la i sängen.

Näe... dricka..
Jag skulle lika gärna kunna sluta upp med det helt.
Idag när vi hämtade Mollan så kände jag vilken tur det är att vi har henne, och därmed en självklar orsak till att vara nyktra. Det finns så mycket som kan gå snett, och just nu är det inte värt det alls. Gårdagen var i det hela väldigt roligt, men jag kan ha lika kul nykter. Punkt.


Värden får skura golv



Folk




Kärleksparet



Matta var snygg



Men jag var ändå snyggare
Härligt mört-öga





Idag har vi mest gjort allt och ingenting. Vardagliga sysslor som att vika tvätt och underhållit vår  lilla gullunge.  Hon hade jätteont i magen idag och våra bakfulla hjärnor vaknade till liv när hon skrek. Nu har hon ätit, bajsat & äntligen somnat. Kommer nog sova ett par timmar innan det är dags för mat igen. Medans ska jag och kärleken min kika på film och trycka i oss en massa onyttigt.

Avslutar det onyttiga med lite nyttigt i alla fall. Efter äter man en massa vindruvor. På något sätt kan man då lura sig själv att man är lite duktig. Förbannat nog har man då redan haft i sig allt innan.
Vindruvor är väldigt gott, men ...

vad kan klå ostkrokar & vitlöksdipp en sån här dag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0