.



4.450


Så mycket väger vår lilla klimp för tillfället. 200 gram sen förra veckan? Jo, jag tror det var så. Börjar bli svårt att minnas alla datum/vikter m.m :)

Halv 11 hade vi tid hos barnmorskan. Så otroligt skönt att få åka till Bergvik istället för ända in till stan. Tar lite över 5 minuter att ta sig dit ungefär. Hennes kurva såg jättebra ut och så vidare. Barnmorskan tyckte att hon hade en bra fokus på blicken, och det måste jag hålla med om. Det är mysigt när hon nu för tiden ligger och tittar på en på morgonen när vi äter :)

Snart kommer Fredrik hem och har lunch. Då hade jag tänkt passa på att få i mig lite frukorst jag med. Har till och med jordgubbar i kylen, som troligen slinker i. Efter han åkt igen så tar jag Mollis och traskar ner till farmor min. Där ska jag knäppa kort på alla tavlor som fader han gjort. Håller nämligen på med en egen hemsida åt honom där han får lägga upp alla tavlorna. Vet att det är många som har nämt det, så jag känner mig lite skyldig att göra det :) Sen kan det vara roligt att ha något att göra här. I alla fall dagar som denna.

Fast hellre grå & trist än snöig.


När mamma sitter vid datorn så sover jag
i min bilstol. Då kan hon gunga mig med foten & då
kanske är jag snäll och sover till inlägget är klart :)






Kommentarer
Postat av: Matta

Kom ihåg att skriva upp det i boken bralla :D

2010-03-31 @ 14:29:51
Postat av: mats

vad du grejar till farsan du ;-)

2010-03-31 @ 18:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0