.



Idag var jag gullig med en
randig klänning & kalasisar




TRÖTT !

Inatt var inte vårt lilla pyret helt populär må jag säga.
Efter att ha ätit vid 1 någon gång så vaknade hon igen kl 04.45. Okej då, det var bara att kliva upp i vanlig ordning och det var väl inte så hemskt.
I vanliga fall dvs.

Men nu inatt bestämde hon sig för att INTE sova ett dugg efter hon fått mat. Jag fick sitta och guppa en grinig bäbbe oavbrutet tills klockan var ungefär 07.30 på morgonen. Har aldrig i mitt liv varit så trött.. Ber till gud att hon inte kommer göra om det nu inatt igen.

Under dagen var det meningen att jag skulle åka hem efter barnmorskebesöket. Men tröttheten skrek efter mig så jag bestämde mig för att åka in till stan och kanske få mig någon timme medan mormor fick ta Mollan. Men mycket till sova blev det dock inte. Vid halv 2 kom Therese & Kevin förbi och hälsade på. Mycket trevligt att få träffa någon annan människa. Kul att få prata av sig lite. Framför allt med någon som själv har en liten.


Kevin ser nöjd ut efter att ha lagt
en kräka på morsan :)





Efter maten fick jag då som sagt en powernap på någon timme innan jag vaknade vid 7 och ringde Fredrik. Då var han tydligen i vår (nya) lägenhet och hjälpte Lennart lite. Jag, som längtat i hundra år på att få se, var ute i Marma på nolltid så jag också hann kolla. Och vilken glad överraskning! Han har redan hunnit måla/tapetsera hela lägenheten. Det var Riktigt snyggt också, så ikväll är jag glad!

Så nu i helgen så ska vi måla det som är kvar. Dvs allt vitt runt dörrar/fönster och sedan köksluckorna. Sen väntar vi bara på att det nya golvet ska komma så att vi kan lägga in det, sen är det klaaaart! Så nu ska det inte vara några problem att få börja flytta in redan nästa helg i alla fall :)

Imorgon ska jag verkligen ta igen mig och sova så fort Mollie sover under dagen. Som tur är så är det sista natten jag behöver ha henne själv innan helgen kommer. Då kommer Fredrik få ta henne, annars kommer jag nog gå under. Men det här är väl bara en fråga om vana. Antagligen kommer det bli bättre. Men tills dess får ni kanske stå ut med en trött och less Alex.



Mollsan & plastis myser







Kommentarer
Postat av: farsan

he he tillochmed Tony är lite gulli... :-)

2010-03-26 @ 00:54:42
Postat av: Ökan

Åååh, jag vill också kunna vara hemma och avlasta dig lite :)

2010-03-26 @ 10:32:21
Postat av: Farmor

Ja jag säjer detsamma som Mats....han får se upp nu så att inte mollan förstör hans image...

2010-03-26 @ 11:17:42
Postat av: Alex

Ja, med Mollsan finns det ingen image kvar. Skägg eller inte, hon smälter allas hjärtan :)

2010-03-26 @ 11:43:00
Postat av: Matta

Hahaha! tillomed Tony...

2010-03-26 @ 13:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0