.



Äntligen !

Jag och Fredrik har länge trånat efter ett par tavlor som gått på aktion via Tradera, men har aldrig slagit till. Förrän nu dvs. För några dagar sedan kom hon ut med en ny sort, och den var snyggare än alla de föregående och vi båda blev väldigt förtjusta. Nu ikväll kunde vi inte hålla oss, så vi delade på priset för att få den. Den är 100X130 i storlek och ska sitta i vardagsrummet när vi flyttar. Det kommer bli gräsligt snyggt! Jag är toknöjd.


Titta bara! Är den inte otroligt snygg?




Idag har jag och Mollan mest tagit det lugnt. Kollat lite serie och sen bara myst. Mamma kom förbi och myste  hon också medan jag fick ta en lång dusch och sen dammsuga lite här hemma. Riktigt skönt att få städa upp. Det som går i alla fall. För som ni vet så ser det ut som ett misär med saker här. Fy.. låt mig flytta!

Imorgon ska vi till BVC igen och väga+mäta lillan. Hon har ätit en hel del och jag känner väldigt tydligt att hon lagt på sig en hel del i vikt sedan sist. Då vägde hon 3.940 och imorgon gissar jag på att hon ligger runt 4.400. Vi får se :) Efter vi gjort det så ska Therese & Kevin komma ut och hälsa på, så det blir roligt. Resten av dagen får vi se vad som sker. På fredag kanske mormor får ta Mollie ett par timmar. Jag själv funderar på att sova i några timmar i streck nämligen. Det börjar kännas i både kropp och själ hur pass jobbigt det är att inte få sova tillräckligt.



Kommentarer
Postat av: farsan

kanske tradera vore nått för mig...du kanske kan hjälpa mig med det när jag flyttat ;-)KRAMEN

2010-03-25 @ 01:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0