.


Utan Mollan


Just nu sitter jag vid datorn och kan komma på mig själv att titta bort mot soffan ibland. Då upptäcker jag varje gång att det inte ligger någon liten Mollis där, för hon är fortfarande hos mormor.

Åkte in till stan och fikade idag. Handlade sedan lite och fick mat. Efter så var det dags för mig att åka och hämta Fredrik på jobbet, men då kom vi på att lillan lika gärna kunde stanna hos dem eftersom de var så kramsjuka. Så nu har vi varit hemma utan henne i ca 2 timmar, och det känns lite konstigt. Måste nog erkänna att jag redan saknar henne redan :) Pratade dock med mamma för ett tag sedan då hon berättade att pyret bajsat ner hela sig när jag åkt. Hihi, rätt kul tycker jag

Snart kommer de nog i alla fall. Tills dess ska jag göra Fredrik sällskap i sängen. Kramas är inget som tas för givet nu för tiden, det är en sak som är säker.



Idag fylldes papper i på lilla gumman.
Mollie Lillemor (efter min farmor) Petterson

Personnummer fick hon också.
100306 - 0066
Inte jättesvårt att minnas direkt



Kommentarer
Postat av: Gammelfarmor Lillemor

Känns trevligt att få "namna" en sån liten en! Roligt personnummer, ett strå vassare än mitt mobilnummer - lätt alltså.

Hoppas ni fått hem henne nu. Godnatt!

2010-03-22 @ 22:57:26
Postat av: farsan

fint namn hon får,det passar ju jättebra

2010-03-22 @ 23:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0