.


Mys med mormor


Idag kom mormor Anneli och hälsade på här. Då låg pyret och sov nöjt i soffan efter maten. Vaknade dock till ordentligt när hon åkte ner i badkaret :) Lite förvånad först och skrek till, men sen tyckte hon nog att det var rätt skönt ändå.

Efter blev det mys i någon timme medan jag & fredrik fick äta i lugn och ro. Mollie har nämligen en radar som säger till att skrika så fort mamma & pappa ska till att äta :) Nu var hon vaken i någon timme och det var nog mormor glad över.

Resten av dagen har det bara varit lugnt. Vi tog oss en 3-timmars lur fram till 3 som var välbehövd. Sen har det mest varit tv, och så fortsätter det tills det är natta. Har fixat fram de 8 första avsnitten av Solsidan som vi ska kika på. Tjyvsåg programmet som gick denna vecka, och jag höll på att avlida av skratt. Underbar serie!

Imorgon börjar Fredrik jobba igen. Känns sådär..
Hoppas verkligen inte att det kommer att bli För jobbigt att ta allt själv nu. Kommer kanske ta ett tag innan jag blir van. Så i veckan vet jag inte alls vad som händer, och om jag kommer orka hitta på något heller för del delen. Kanske någon snäll själ har lust att komma och hälsa på oss under någon dag? :)


Dumma mamma som
väcker mig i badkaret !




Visar min arga sida för mormor



Sen blev det mysigt i alla fall





Kommentarer
Postat av: farsan

va mysigt det är att kolla på nya bilder,fota vidare bara...tycker jag....KRAM..

2010-03-22 @ 18:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0