.


Nakenfis




Att vara naken är inte så populärt här i stugan hos lilla vännen.
Det är sällan hon håller sig glad då. Måste hon ha ärvt från sin mor,
som fryser till och med på sommaren.



Idag vid 1 kom mamma och Anna. De stannade väl till en halv 3 sådär, och sen for de hem. Jag och Fredrik kände oss otaggade att laga mat, så vi bestämde oss för att äta donken. Nu var det ett bra tag sen man åt där. Ett tag sen man åt ute över huvud taget. Så vi träffade upp mamma + familj och tröck i oss lite onyttigheter.

Efter maten passade vi på att hälsa på Nathalie, Niklas & Liam på Klockarvägen. Jäklar var Liam hade blivit stoor. Eller så är det vi som blivit så vana med att se vår lilla knört så att 6 månaders-bebisar ser enorma ut? Fast växt hade han gjort i alla fall :) Som sagt.. vi får se om det är honom vi får jaga bort från Lötet om 15 år :)

Ikväll är jag svinigt trött, men kan ändå inte gå och lägga mig än. Tänkte kolla Criminal Minds nu klockan 00, och sen får det bli sängs. Det är trots allt min natt, och om jag ska palla den så gäller det att hinna få lite sömn. Vill inte ens tänka på att Fredrik börjar jobba på måndag.. FY!


Kommentarer
Postat av: farsan

Hejsvejs...sugen å snusa på ungen ;-) får se om jag kan komma ut nån dag, Ida är här + kompis hela helgen så det kanske blir lite tufft...vi får se då

Kramen på er

2010-03-19 @ 13:48:49
Postat av: Farmor

Hon börjar liksom växa till sig....stadigare blick. Det blir trevligt att få dra barnvagn i vårsolen så småningom, för det får man väl?

2010-03-19 @ 14:22:49
Postat av: Alex

Pappa: Ja, imorgon börjar vi måla allt i nya lägenheten, så vi har knappt tid att äta :)



Farmor: Snart är hon uppe i 4 kg, så det går undan allt :) Klart det!

2010-03-19 @ 23:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0