.




Tant Matilda passade på att hålla
när jag inte hade ont i magen




I natt fick jag vara upp en hel del då lilla hjärtat inte var så sugen på att sova. Dagen har därför kännts väldigt lång. Fredrik & Mollie traskade iväg till en vän så då fick jag lite ensam-tid som spenderades med att ta en lång dusch och sen städa. Det där med hygien har blivit lite bortglömt nät man inte gör annat än att tänka på Mollie och hur hon har det.

Sen kom mormor Anneli och då fick jag också god tid för att äta en riktig frukost. Också något vi båda glömmer bort här hemma. Att äta dvs. Klockan 9 på kvällen kan vi komma på att vi inte ätit på en massa timmar. Jag vet inte vad det beror på riktigt. Kanske att mat/sov-rutinerna varierar så mycket? Aja, det blir väl bättre.

Vid 5 kom Ökan och Matta hit. Mollan började snäll, men efter någon timme fick hon troligen en jäkla magknip och skrek sig halvt blå. Att Fredrik inte var hemma gjorde inte saken bättre :/ Men efter ett tag så blev hon nöjd i alla fall, och nu har hon sovit gott ett par timmar här. Synd att det skulle bli sådär just när det kommer vänner och hälsar på, men vi fick ett par timmar lugnt också i alla fall, och vi såg melodifestivalen. Och sen lät det som om de skulle vara hemma i Söderhamn i helgerna framöver här också, så vi hinner ses mer. 

Jobbigt det där med magen. Vi trodde att det hade blivit bättre igår, men nu ser det ut att göra jätteont igen. Så imorgon köper vi en annan (mildare) sort av ersättning som hon får prova på. Hoppas att det blir bättre då, för gud så man lider när vi ser att hon har ont :(



Fick också presenter.
Bland annat denna bok som var riktigt
rolig. Imorgon ska vi köpa en fin penna
och börja fylla i den :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0