.







Nyligen kollat in det nya serien " Cougar Town ", som både jag och Fredde skrattade rätt rejält till. Älskar de pinsamma sakerna som hon gör, och tycker det är roligt att kändisar vågar vara fula på tv. Den serien kommer nog att fortsätta följas här hemma. Tjatigt att det går så sent bara, men till 22 ska vi väl ändå klara sen? :)

Innan programmet så var Fredriks vänner här och drack lite kaffe. Just nu ser det ut som ett bombnedslag här hemma, och jag bara längtar tills vi flyttar nu. Ska bli roligt att bjuda hem folk när man är nöjd med hur det ser ut. Ser verkligen fram emot sommaren när många kommer hem under deras semestrar. Måste skaffa oss en riktigt härlig uppblåsbar madrass så att folk kan stanna över. Åh, sommar.. det känns så otroligt långt bort.

Imorgon blir det troligen så att jag kliver upp någon timme tidigare än vad jag brukar i vanliga fall. Vid halv 12 var det tänkt att jag ska följa med mamma & ted på fika innan jag ska upp till BM. Antar att det blir en sockerbulle som vanligt :) Efter ska det handlas lite prylar på affären innan jag far hem igen. Att vara inne i stan i ca 2-3 timmar räcker gott och väl faktiskt.

Annars är vi smarta i vår lilla familj.
Eftersom det inte fanns någon grillad kyckling på Variant idag så köpte Fredde en fläskfilé istället. Han skulle promt gör den i ugnen, så när den var klar så hade bea-såsen redan hunnit blivit kall. Han skulle vara smart att ställa in den i ugnen på eftervärme, men tänkte inte på att handtaget var varmt så han tappade hela på golvet så det flög lite överallt. Efter han tappat den på golvet så hann inte riktigt jag tänka efter Varför han släppt den där, så jag greppar i reflex också tag i handtaget och bränner mig med. Så imorgon blir det ofarlig (redan grillad) kyckling :)


Kommentarer
Postat av: sandra



Japp, nykter skall det får bli! :) såååå mkt mer värt det!

2010-03-03 @ 08:03:48
URL: http://sandraosth.blogg.se/
Postat av: sara

min röst på den 7e är ju inte med! :P

2010-03-03 @ 13:14:38
Postat av: Alex

Sandra : Ja, det känns underbart att vakna både på lördag & söndagen och må prima :)



Sara : Just ja! Men jag har skrivit upp på papper här i alla fall :)

2010-03-03 @ 15:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0