.




Och då var vi inne på den absolut Sista veckan. 6 dagar till planerad ankomst.
De här sista veckorna trodde jag skulle gå super sakta eftersom man längtar och så, men det blev lite tvärtom. Har haft saker för oss, och ändå är det prylar vi inte fixat. Som att ta ned bilstolen från vinden, och packa klart.


Så nu är det bara att vänta in lillan. Det ska bli roligt att se vem/vilka som gissar rätt på datumet. För min del så hoppas jag på att Tony får rätt (5e), för nu är allt bara svårt. Svårt att åka bil, gå, sova och bara sitta i stort sätt. Har tid hos barnmorskan på onsdag, och då hoppas jag att hon ser att det är på g. Har hon inte fixerat huvudet då så kommer jag nog bli lite less. För dessa förvärkar & den eviga andnöden gör mig tokig!


Vill ni vara med och gissa så gör det gärna. Jag har skrivit upp vad alla tror och det ska bli roligt att se vem/vilka som gissade rätt :) Lägg in en kommentar så skriver jag ned er chansning.


Annars är det roligt att se hur ivriga alla andra blir runt omkring. Alla ringer/skriver/skickar och frågar om det är på gång och om man känt något. Vet inte riktigt hur jag ska svara på de frågorna, eftersom jag inte vet hur det ska kännas när det är nära :) Men det är roligt att folk bryr sig om en och är förväntansfulla. Men var inte oroliga, jag hör av mig så fort det händer/hänt något. För de som känner mig, Vet redan att jag är lika ivrig att berätta :)



Igår var vi bara hemma och kollade på film. Stardust såg vi, som jag tyckte var riktigt rolig. En film i precis min smak faktiskt. Idag kommer det inte hända mycket heller. Ärligt talat så orkar jag inte göra någonting heller. Om det blir finväder här i veckan så ska jag väl ta mig ut, men i annat fall så stannar jag nog bara hemma i veckan. Det gäller att vila upp sig.




Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag tror den 8:de! Lilly var aldrig fixerad, inte ens på förlossningen. Så börja inte böla om eran lilla inte är fixerad ;)

2010-03-01 @ 15:31:00
Postat av: Alex

Då skriver jag upp ;P

Åh, fan vad skönt att höra! Fast du fick väl göra akut också va? Hjälp i så fall..

2010-03-01 @ 17:34:52
Postat av: Sanna

Ja fast det var för att hon hade bajsat i vattnet och att hennes hjärtljud gick upp alldeles för mycket :)

2010-03-01 @ 18:36:58
Postat av: Malin

Jag gissar på den 12 :)

2010-03-01 @ 19:08:22
URL: http://maaalinlarsson.blogg.se/
Postat av: therese öhrn

jag gissar på den 6=)

2010-03-02 @ 11:10:27
Postat av: pappa

...hi..2010-03-09..kl.14.36..kanske ;-)

2010-03-02 @ 18:53:24
Postat av: pappa

hej..2010-03-09 kl 14.36 kanske :-)

2010-03-02 @ 21:23:11
Postat av: pappa

konstigt

2010-03-02 @ 21:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0