.

 

 

Tröttisar hemma

 

 

Igår var vi vaken på TOK för länge, och Mollis sover oroligt. Så idag är vi trötta & slitna här hemma. Kommer bara spendera dagen med att mysa i sängen och kanske ta en kort promenad. Blir pigg av luften men det ser ut att kunna bli regn när som helst, så man kanske skulle skynda sig lite?

 

Ringde precis och beställde tid hos Mekonomen i Bollnäs. Vi måste nämligen koppla ut airbagen i Audin. Mollis sitter just nu bak, men det är väldigt olämpligt. Det måste fixas nu på en gång eftersom vi snart åker till Kolåsen. Det är svårt att veta hur varm/kall hon är om vi båda sitter fram. Sen är det väldigt svårt för mig när det bara är hon & jag som åker, som det oftast är.

 

Fick i alla fall en tid på måndag, och då följer även mamma med. Ska passa på att köpa ett "golv" till altanen. Jag hatar verkligen att se på den där äckliga betongplattan. Fått för mig att Rusta har fina ( = billiga ) sådana? Det är inte ofta vi är i Bollnäs, så det är väl lika bra att kika vad de har att erbjuda. Oftast vill jag ha allt för mycket när jag är där.

 

 

Mina älsklingar på Håkes igår.

En nörd & en ostkrok

 


Satte tre lite högre bakom de låga.
Ska sen öka på med små runt om.

Det kommer bli fint när allt är klart

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0