.



Håkes har allt



Jag & min far är rätt lika på en sak.
Båda blir som små barn när man är på ställen som i Mo och kollar på alla fina blommor. Jag skulle kunna köpa upp halva stället om det inte sved så hemskt i plånboken nu för tiden. I alla fall fick jag med mig lite hem att sätta i krukorna & lådan på trappen. Fick även en ampel av mamma som sattes i äppelträdet. Gjorde sig bra där.

Idag är Mollan lite surig igen, vilket inte uppskattas. Det enda bra med det är att hon oftast brukar vara snäll på kvällen då istället. Men det är en bra många timmar tills dess. Hoppas att mamma har lust att ha henne en natt, känns som det behövs en sovmorgon nu för att få upp humöret igen.

Kvällen bjuder på grillat hos svärisarna, och sen gotta framför film. Det är extra kul på helgerna när man kan sitta i vardagsrummet. Har nämligen fortfarande inte några kanaler kopplade in hit, och det är inte så att vi sätter oss och kollar film på veckorna nu direkt. Kanske är lite bra att det inte finns kanaler här inne, för annars kanske det skulle bli ett jäkla tittande. Men fula dagar så saknas de.



En av lådorna


Blev RIKTIGT varmt med Mollis sovandes
på magen & selen i vägen för att ta av
sig jackan. I växthusen var det stekande,
därav minerna jag & mamma visar




Har egentligen en massa fler bilder
men som vanligt ska det vara helt
omöjligt att ladda upp dem på bloggen.



Någon mer som har detta problem?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0