.



Nya båten

Marmen har fått en ny fin båt till sin samling.
Denna gång är det svärfar Lage som har utökat.



Efter att vi fått grillat hos svärisarna så tog vi Mollis i vagnen och traskade ned till båtklubben för att kika på Lages nya bäbis. Jag förstår nu varför han har längtat efter att den skulle komma. Jäklar var fin & fräsch den var! Vår lilla fiskebåt kommer se ut som ett ruckel brevid denna. Men förhoppningsvis får vi låna i sommar :)


Finfin


Provsatt. Tummen upp !




För tillfället håller Fredrik på att lägga mollis. Vi ska efter detta inlägg bränna ut filmer & blanda lite dipp. ( som vi Alltid hinner trycka i oss innan det gått 15 min på filmen ) Alice In Wonderland blir kvällens film har jag bestämt. Har kanske lite för höga förväntningar.. Men allt som Johnny är med i, är enligt min mening, BRA! Snygga karl.

Imorgon ska Fredrik hålla på att flytta över det sista från källaren + lägga i vår båt. Så dagen kommer antagligen inte bli så rolig för min del. På söndag ska jag tvinga honom att göra allt som jag tycker om. Promenad, göra fint på verandan m.m.. städa blir också en söndagssyssla. Har Aldrig varit så smutsigt i mitt hem som nu. fy !



Nu blir det blandning av dipp.
Vitlöksdipp närmare bestämt



Hej hej, bukfetma !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0