.

 

Mjau Mjau

 

 

Mollan var supersnäll och sov heeela vägen idag när vi tog oss vår morgons -(läs förmiddag)-promenad. Gick runt och kollade på hus i Marmaskogen och bara drömde bort. Det står ett övergivet stort hus där efter vägen som skulle vara häftigt att köpa och göra om. Ett riktigt gammalt, fast ändå fräscht. Det är så det ska vara, mitt drömhus.

 

Efter att jag duschat av mig & vi umgåtts med Fredrik på lunchen så stoppade jag ner Mollis i selen och traskade över lekparken till pappa. Där var det många projekt igång som vanligt, vilket jag tycker är kul. Lite variation mot det som händer här hemma.. ingenting.


Tog med kameran och skulle fota det nya tillskottet i familjen där. Tyvärr så vägrade han vara still i mer än en ½ sekund, så det blev bara ett, halvsuddigt kort. Den lilla busen sprang även rakt över Mollies ansikte i rymmen från oss. Surläppen kom fram, men gick över på en gång som tur var.

 

Restan av dagen ska vi väl bara vara ute och poa runt lite. Inte göra något speciellt egentligen. En matlista ska jag dick sätta mig och göra innan karln slutar, för då är det storhandling på gång. Som varje tisdag. Kan inte komma på vad man ska äta idag.. någonting SNABBT fixat måste det vara. Blir ingen mat förrän efter handlingen, runt halv 9.. fy..

 

 

Mollan med morfar

 


Nya kissen




Kommentarer
Postat av: Farmor

Var står det där huset? Nyfiken.

2010-06-23 @ 14:59:12
Postat av: Marielle

Ja det skulle vara fint =D Men hur många låtar då förresten? Kan kika runt lite =)

2010-06-23 @ 17:25:41
URL: http://mariellep.blogg.se/
Postat av: Marielle

ja precis haha =) mm det blir nog bra. Ja dom är jättefina! =) Du skulle inte vilja ha nån med typ Ted Gärdestad förresten?

2010-06-24 @ 23:01:50
URL: http://mariellep.blogg.se/
Postat av: Marielle

jaha okej =)

2010-06-26 @ 17:38:13
URL: http://mariellep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0