.


Första riktiga maten



Igårkväll kunde vi inte hålla oss längre. Purén hade stått i över en vecka i kylen men nu tog vi fram den och prövade. Jag hade upp bra mycket i en liten burk & laddade med kameran. Hon fattade snabbt att det var mat som skulle sväljas i alla fall. Först tog det nog en stund för henne att känna den annurlunda konsistensen, och där kom det också en del roliga miner. Men sen sågs det som ett ljus över det skalliga lilla huvudet när hon upptäckte att det var gott :) Jag knäppte ca 30 kort, men som vanligt så är bloggen helt cp och går aldrig med på att lägga upp fler än 2 st per gång.


Idag är det en rätt trist, men ändå skön lördag. Som jag sa tidigare så kommer det en som ska kolla på bilen imorgon så idag har Fredrik skrubbat halft ihjäl den. Bra att den är ren och fin såklart när det kommer någon och tittar, men nog går han lite till överdrift. Aja.. Senare blir det lika som igår i stort sätt. Vi parkerar oss framför tvn och kollar film. jag älskar verkligen att den här helgen har varit stressfri.

 


Första tuggan


Men VAD är det här?? -minen




Förstår ni vad jag menar med
" Det lilla ljuset " ?






Kommentarer
Postat av: Marielle

mm =) Ja men det gör jag hemskt gärna, gud vad roligt! =D Okej trevligt, haha.



Vad hade ni tänkt er för låt/låtar? =)

2010-06-19 @ 21:01:20
URL: http://mariellep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0