.



I mitt hus


Jag har alltid grunnat över hur det ska se ut i mitt framtida hus. Har genom åren ändrat stil & favoritfärger, men vitt & den mer lantliga stilen har jag alltid älskat. På grund av lathet har jag aldrig kommit för mig att leta fina saker, och har istället köpt allt på IKEA. (inget fel på det heller egentligen heller) Men ändå..


Nu ligger det eventuellt på kartan att vi snart flyttar till hus.. Visningen den 23e. Och då sitter jag här med en miljard saker som passar superbra här i lägenheten, men som jag inte alls tycker skulle vara bra där. Hur gör man?

Jag får helt enkelt välja ut de bästa sakerna här.. försöka hitta en plats till dem. Eller byta ut dem mot annat. Känns lite surt då också eftersom vi nyss köpt prylarna. Hua !.. Denna gång ska jag ta det LUGNT och inte hetsköpa något bara för att det fattas en sak, utan leta länge tills jag hittar det perfekta. Lika så ska jag ta mig tid att snygga upp lite gamla möbler också. Nu är det allt MIN tur att leka i källaren :)


Hylla 549 :-





Muggar 85 :-/st           Kanna 109 :-




Bilder hämtade på :
CountryStyle




Imorgon vid halv 12 kommer mamma. Då ska vi göra klar Mollis och sen sätta oss i bilen mot Bollnäs. Där ska vi till Bilmetro som ska koppla ut airbagen. ÄNTLIGEN kommer lilla gumman få sitta fram. Det är otroligt jobbigt när hon är gnällig, att inte kunna se vad som är felet. Så det blir skönt.

Det hela skulle högst ta en timme, så efter far vi på loppis. Jag känner mig otroligt taggad för det faktiskt. Vet inte vad det är med just Bollnäs, men jag lyckas alltid hitta en massa skojj. Det enda bra med Bollnäs då :)






Kommentarer
Postat av: Malin

Hej fröken, du som kan det där med design. Lust att fixa min hemska blogg?

2010-06-14 @ 17:36:37
URL: http://maaalinlarsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Du får helt fria händer. Men färgerna kanske vitt och rosa eller vitt och lila? Få gärna med citatet "styrkan sitter i viljan" eller "nil volentibus arduum". Stilrent och enkelt bara :) Kort finns på facebook som du får helt och hållet välja själv om du vill slänga till några sådana. Jättegulligt om du vill hjälpa mej, så tråkigt att blogga på en ful blogg :(

2010-06-14 @ 21:48:17
URL: http://maaalinlarsson.blogg.se/
Postat av: Malin

aa fast jag gillar din mer, lite roligare design. men gärna en bild istället för en sådan där blomma som sandra har?

2010-06-14 @ 22:17:56
URL: http://maaalinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0