.



Nya Spisan


Idag vid halv 9 tiden var vi yra. Fredrik hade sovit över, och jag förstod att spis-killen skulle komma vilken sekund som helst. Fredrik hann precis borsta tänderna och sätta sig på moppen upp till jobbet. Jag själv hann bara dra på mig strumpbyxorna innan det ringde på dörren.

Så här såg spisen ut i alla fall. Supernöjd !
Synd bara att det typ inte finns spisar med måttet 70 nu, bara 60. Så det blev ett mellanrum där till höger nu. Men det skulle Lennart komma och fixa här i helgen lät det som.

Om en kvart kommer Fredrik hem, och då ska jag väl göra honom sällskap vid maten. Ska också få i lilla gumman lite, eftersom vi sen ska in till stan. Ska ta mig en fik med Nathalie + Liam & Emelie + Oliver :) Trevligt att komma ut. Hoppas att Mollie kan hålla sig i skinnet en stund nu i alla fall.



Ny & framförallt fräsch




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0