.



Snickeboa



Jag längtar mer och mer tills flytten. Inte långt kvar nu..
Ska blir så jäkla roligt att få göra ordning där nere i min snickeboa och hålla på med alla möbler & annat som jag vill grejja med. Som det är just nu så kan jag endast slipa m.m ute och oftast är det burrigt kallt när Mollie lagt sig och jag får tid.. Men där borta kommer jag ha allt som behövs i bänkar och dylikt. Ska sätta ner vårat lilla element där så man kan sitta i timmar. Jaa, kul !


Någonting som INTE varit kul idag är min bakfylla. Skrev ett inlägg imorse, och då var det väl okej.. men sen! Ojoj, det är sånt här som gör att man bittert ångrar att man ens köpte det där vinet. Näe fy, jag är hellre utan än att behöva må så här dagen efter. Fast lite har jag i alla fall hunnit med.
 Bland annat två kökshanddukar.

Imorgon har jag ett nytt projekt på gång.
Kommer ta lång tid att utföra, men sen får ni se :)




Hjärta av den gamla spetsgardinen.
Fredrik var duktig och kom på idén att ha stenar i






Tyget var från början en borslöpare som jag delade
på mitten, satte spets på & flätade en flik så att det blev
två superfina kökshanddukar. Jättenöjd faktiskt






Så här ser det ut på kvällarna





Denna lampfot hittade jag på
Erikshjälpen för 35 :-





Den här kommer från samma ställe.
Tidningsställ, blombord eller ?


För 15 :- så spelar det inte så stor roll vad man hittar på :)






KÄRLEK

Mitt hjärta bankade lite extra hårt när jag fick syn
på dessa tjusiga kaffekoppar + fat

95 :- , också från E-hjälpen








Kommentarer
Postat av: farsan

superfina koppar...vi hörs i helgen :)

2010-07-30 @ 07:37:22
Postat av: Farmor

Men nu har du kul!! Såg ditt sms, hör av mig imorgon (igen).

2010-08-02 @ 00:16:49
Postat av: bojan

Du är bra på att fynda och fixa och dona! Så himla kul att pyssla och skapa nytt av gammalt! ;)

2010-08-03 @ 09:37:22
URL: http://bojanlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0